vrijdag 24 mei 2013

Oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!

Gisteren blogde ik nog over de maan, maar ik denk dat de zon.....dè zon, De Zon......wel het meestbesproken onderwerp is op dit moment. En als er dan door de wolken ineens de zon komt kijken, zie je hoeveel kleur er al is. Je zou het bijna vergeten.

Een rondje door de tuin vanmiddag:

Het roze/witte van het gebroken hartje......dankbaar om te fotograferen.....

de frisgroene citroenmelisse:                  

Het paars/ geel van de akelei......



en de blauwe lucht en grijs/witte  wolken die precies lieten zien hoe de vlag erbij hing...........


Maar weet je, toen ik een half uurtje geleden buiten kwam zag ik een rode gloed boven de schuur van de buren. En dus sprong ik in de auto, om zo snel mogelijk even 'naar achteren' te rijden...kwestie van minuten.........
EN KIJK!!! Het was zoooooooooooooo mooi:




 Ik zag alle kleuren van de regenboog.........


7 opmerkingen:

  1. OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOh
    hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Inderdaad gisteren heerlijk genoten in de zon en in de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was een tijdje niet geweest, voornamelijk omdat je blog nog niet in mijn leeslijst stond (dom dom dom). Even fijn bij gelezen. Die zon, als je er op kan letten omdat je de hele dag thuis bent zoals ik, dan is hij heel heel vaak te zien in ons mooie dorpje hoor. En wat een mooie kleuren dan inderdaad. En geuren ook, al die bloesem ruikt ook zo heerlijk! Leuk je even gesproken te hebben vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOOOH Madelief.....prachtig de lucht foto's! Het is bijna alsof ik in het buitenland ben :-)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a beautiful series of photos!! I love the bleeding heart flowers!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, bij jou is het fijn en leuk lezen. Ik ga jou ook volgen! Wat een prachtige foto´s heb je gemaakt...
    Groetjes Silvia

    BeantwoordenVerwijderen